Тема: Класифікація міст. Урбанізація.
11. Сформулюйте поняття «світове місто». Наведіть приклади світових міст у різних регіонах. Чи є в Україні світові міста або претенденти?
Тема: Густота населення.
Тема: Механічний рух населення.
https://forms.gle/6jQ57xJJYWqyX9ev7
Тема: Статево-віковий склад населення.
1. Опрацювати § 50.
2. Перегляньте навчальне відео
Тема: Кількість населення в світі та Україні. Природний рух.
Тема: Моря України
2. Добрий день діти! Протягом декількох уроків ми знайомились з ПК України.
https://learningapps.org/2524181?
Тема: Гірські ландшафти України
2. Запрошую вас у віртуальну подорож гірськими ландшафтами України.
https://www.youtube.com/watch?v=bM82eQ3m8qc&feature=youtu.be
Українські Карпати, розташовані на крайньому заході України:
https://www.youtube.com/watch?v=WBMgkTURPeE&feature=youtu.be
Географічне положення.
4. Перейдіть за посиланнями на інтернет ресурси та виконайте завдання, що запропоновані для перевірки засвоєння знань:
Тема: Природні зони України: лісостепова та степова зони
2 Перегляньте відео уроки за темою "Лісостепова та степова зони України"
Тема: Природні зони України: мішані та широколисті ліси
2 Перегляньте відео урок за темою "Мішані й широколисті ліси"
Мішані й широколисті ліси:
4. Додатково (10 - 12 балів):
Тема: Ландшафт як просторово-цілісна система
2. Перегляньте відео урок за темою "Ландшафти".На попередніх уроках ми вивчали різні природні компоненти території України. При цьому завжди звертали увагу на взаємозв’язок, що виникає між ними та на відмінний результат різноманітності їх поєднання. Саме ці результати і є нашим об’єктом вивчення на сьогоднішньому уроці.
https://www.youtube.com/watch?v=LFeOOsA3VDM&list=PLuKEIL5ZUv-UHiMSsge7C8jApffY4645u&index=54
Прийом «Nota bene» (запишіть у зошоті)
Природний комплекс (лат. complexus — «зв’язок») — система окремих природних об’єктів у їхніх природних взаємозв’язках. Природними комплексами є природа загалом (навколишнє природне середовище), урочища, ландшафти, екосистеми, біогеоценози тощо. Найбільшим природним комплексом є географічна оболонка. У її межах виділяють менші природні комплекси — материки та океани, природні зони, тощо.Ландшафт (нім. — «вигляд простору», «краєвид», де land — це земля, територія, простір, a schaff — суфікс, що означає взаємодію, взаємний зв’язок, образ якого формується конфігурацією місць, що займають і змінюють належні до нього елементи). Простіше кажучи — будь-який простір з характерним виглядом.Наука, що їх вивчає, називається ландшафтознавством.
Вплив діяльності людини на формування ландшафтів
— сучасні
ландшафти території України зазнали істотних змін під впливом господарської
діяльності людини. Унаслідок використання різних видів ресурсів більша частина
природних ландшафтів перетворилася на антропогенні.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УРОКУ
Каленик Геренчук — український фізико-географ, геоморфолог, ландшафтознавець, докор географічних наук, професор. Каленик Іванович народився 1904 року в селі Біла, нині Чемеровецького району Хмельницької області. Закінчив 1925 року Кам’янець-Подільський інститут народної освіти (нині Кам’янець-Подільський національний університет). Викладав у Кам’янець-Подільському учительському інституті (1932-1938). 1945-1954 роках працював у Чернівецькому університеті. Завідував кафедрою фізичної географії. Від 1954 року працював у Львівському університеті: 1954-1974 рр. — завідувач кафедри фізичної географії, від 1979 р. — професор.
Головні наукові доробки та праці присвячені: - питанням розвитку рельєфу; - проблемам ландшафтознавства; - проблемам фізико-географічного районування території України; - природоохоронним проблемам; - загальним і регіональним питанням фізичної географії та геоморфології.
Автор підручника та кількох навчальних
посібників для студентів вищих навчальних закладів і вчителів. Співавтор
(редактор) восьми монографій, присвячених природі західних областей України.
Очолював Львівський відділ Географічного товариства УРСР. Почесний член
Географічного товариства СРСР (від 1970 року).
Тема: Використання природно-ресурсного потенціалу України
2. Перегляньте відео урок з цієї теми:
https://www.youtube.com/watch?v=pawRCPz_SlY
3. Використовуючи хмару слів складіть схему (у зошит) «Види природних ресурсів»:

Тема: Використання природно-ресурсного потенціалу України
2. Перегляньте відео урокз цієї теми:
https://www.youtube.com/watch?v=kPYALfGmZCM
3. Природно-заповідний фонд України
Тема: Вплив урбанізації на розселення населення.
2. Перегляньте відео за посиланням, (з 7 хв. 03 с.) https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ
та відео-урок за посиланням, https://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQ
Урок № 12:
Тема: Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї
1. Опрацювати § 55.
2. Перегляньте відео про національний та етнічний склад населення світу до 4 хв. 33 с. https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs
- Етноси. Найпоширеніші мовні сім`ї
світу
- Національний та етнічний склад
населення України
2. Пройдіть підсумковий тест з теми «Розселення» за посиланням
https://forms.gle/xsd2RtGw9efDWyFA8
3. Айте письмову відповідь на питання № 5, стор. 279.
Перегляньте відео презентацію:
Християнство — релігія, що базується на вірі в Ісуса Христа. Основні положення християнства (догми) сформульовані в Біблії та постановах Вселенських соборів. Центральне місце посідає догма воскресіння Ісуса Христа. Усі три гілки християнства — католицизм, православ’я і протестантизм — об’єднують близько 2 мільярдів вірян у всьому світі. Православ’я більш поширене в країнах Східної Європи та Близького Сходу; католиків найбільше у Західній Європі, у країнах Америки; протестанти поширені в Німеччині, Швейцарії, Великій Британії, скандинавських країнах, Канаді, Австралії, США та ін.
2. Вікторина «Чи знаєте ВИ?» (письмово):
а) https://www.youtube.com/watch?v=WxajNJe9iFw&feature=youtu.be
б) https://www.youtube.com/watch?v=bmWvuII3zNU&feature=youtu.be
в) https://www.youtube.com/watch?v=WxajNJe9iFw&feature=youtu.be
4. Розв'яжіть задачу. Обчисліть рівень безробіття в країні, якщо кількість трудових ресурсів становить 25 млн. чол., а кількість офіційно зареєстрованих безробітних – 3 млн. чол.
Урок № 16:
Тема: Природа та населення нашого краю
1. Опрацювати конспект та перегляньте відео презентацію:
Успіхів вам, шановні учні! Сподіваюсь, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.